Fortsätt kämpa.

2011-02-09 - 20:39:26 / 0 kommentarer ..


Först ville jag inte inse att du inte fanns mer.
Först ville jag inte tänka på hur jobbigt allt skulle bli nu.
Först var det nära att jag bröt ihop.

Nu är jag tvungen att förstå att allt är förändrat.
Nu är jag tvungen att gå igenom all denna skit.
Nu är det nära att jag ger upp.

För mig fanns ett liv utan dig inte i mina tankar.
För mig var det du och jag, och så skulle det förbli.
För mig var du den enda, som sett mitt riktiga jag.

Att tvingas gå igenom detta är det svåraste jag gjort.
Särsklit när alla förväntar sig att jag ska vara så stark,
Att jag ska klara detta galant, precis som med allt annat psykiskt.

För andra är du ingen.
För andra är du okänd.
För andra är du ointressant.

För mig är du mer än allt annat.
För mig är du självklar.
För mig, är du som en magnet, jag dras till dig.
Ju närmre jag kommer, desto starkare blir det.

Inte visste jag att det viktigaste i mitt liv, kunde skada mig såhär.
Inte visste jag att det viktigaste i mitt liv, skulle lämna mig sådär.
Inte visste jag att det viktigaste i mitt liv, kunde försvinna utan att jag visste någonting.


För varje stjärna jag på himlen ser,
saknar jag dig mer och mer.
Jag står här helt utan något stöd,
Jag önskar att jag också vore död.

Men jag tänker fortsätta leva för dig, jag tänker kämpa, precis som du skulle gjort.
För även om jag aldrig mer får se dig, så är du ändå det viktigaste i mitt liv.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!