Det är jobbigt.

2011-02-12 - 20:18:41 / 0 kommentarer ..


Jag vet precis hur det är att bli nertryckt, förolämpad, trakasserad.
Jag kan med några få ord beskriva känslan.
-Som att ligga på marken och bli slagen-

Många vet inte själva hur det är, och kan inte föreställa sig smärtan.
Alldeles för många vet inte själva vad de utsätter andra för.
Jag är så trött på att bli kallad saker, få kalla blickar, vara ensam.

Jag klagar aldrig, det gör jag inte. För jag vet att det inte lönar sig.
Jag vet att folk bara skulle stå och skratta, säga 'Okej?' på ett nonchalant sätt, glo som om de aldrig sett en människa förut.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!