I wish you were here !♥

2011-02-25 - 19:59:18 / 0 kommentarer ..


Jag tänker på dig hela tiden.
Känslan av dina händer på mina armar, hur du håller i mig, för att skydda mig.
Jag kan fortfarande känna att det finns någonting kvar där, som om du fortfarande håller kvar.
Jag känner mig trygg, hos dig.
Det är du som hela tiden finns i mitt huvud, det är dig jag ser när jag blundar.
Det är dig jag tänker på när jag är nära på att ge upp, när du varje gång får mig att inse att det finns någonting mer att kämpa för.
Det är dina stöttande ord som fått mig hit, att jag står här idag, utan dig hade jag slutat kämpa, slutat bry mig.
Glädjen du skänker mig, ja det finns inga ord.
Utan dig är jag helt ensam.
djupast i mitt hjärta, där finns ditt namn.
Jag saknar dig.
Jag vill ha dig här, bredvid mig, känna din närhet, din lukt, dig.
Jag saknar dig.
Jag vill se dig djupt i ögonen, undra vad du tänker, skratta med dig.
Som en bästa vän, alla borde ha någon som du.
Jag önskar jag kunde berätta någonting, väldigt viktigt. Jag vet att jag kan, men det går inte.


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!